tisdag 20 november 2012

Frukost


God morgon! (trött morgon och snart god natt för min del, har jobbat natt). Först lite gott te och en smörgås.

Helgen har varit trevlig och utan en massa måsten. Jag och lillan har umgåtts en del med min syster och hennes familj. Majken leker så otroligt bra med deras yngsta pojke på 6 år.
Förutom att umgås på hemmaplan, har vi också hunnit med en tripp med julshopping på IKEA.

Efter skönhetssömnen jag snart ska få, vankas personalmöte på jobbet, sen hem och stöka på.
Ska göra en god nötstek till middag idag och slå in lite julklappar.

Det kliar verkligen i mina fingrar nu att få göra "adventsfint" hemma! Sitter mest var dag och bläddrar i julmagasin och inspireras...

1 kommentar:

kix sa...

Låter som en härlig dag och helg!
Jag är som dig, det kliar i fingrarna rejält nu efter att få julpynta! Mysigaste tiden på året är i december! :) var på Ikea idag å inhandlade lite blockljus och juldoftljus som står och väntar på att advent ska komma! :)
Kram